Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtig !!!!Waar en wanneer is de volgende airshow ??
Wil dat ook eens proberen....
grt,René
Dit was geen airshow maar een TLP-sessie , da's een oefening met verschillende NATO landen , er worden zo'n 6 sessies per jaar gehouden en die duren steeds een maand ( 5 te Florennes en 1 in het buitenland) , iedere keer andere vliegtuigen en andere landen , voor de data van deze sessies moet je maar eens kijken in mijn airshow gedeelte
Nu , wat die airshows betreft , de enige georganisseerd door de Belgische luchtmacht is op het eerste weekend van september namelijk te Koksijde , verder wel nog een paar spottersdagen : 8 juni - Kleine Brogel , 14 juli - Florennes - 20 juli nog eens Kleine Brogel en dan op 15 september Beauvechain.
Komende vrijdag open deur te Semmerzake met een paar helicopters en overvluchten van F16's , ...
Dit is het zowat , ahja , ook nog ergens in augustus de Sanicole airshow te Leopoldsburg , voor nog meer data kijk je maar eens op mijn site
[COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com
Ga er ieder jaar naartoe , en dit is de grootste show ter wereld , en da's nu net het probleem ; als je alles wilt zien/fotograferen , dan moet je de ganse dag lopen van de één vlieger naar de andere en dan zien dat je op tijd langs de startbaan staat voor de show zelf , voor foto's moet je maar eens kijken op mijn site
Ik ga steeds met een bus , alles is lekker georganiseerd , je staat op Fairfrod zéér dicht bij de baan en je ziet er alle moderne vliegtuigen alsook bekende Warbirds
Hallo Fabke,
Eerst en vooral moet ik zeggen dat dit zeer knappe foto's zijn hoor !!
Als jij zou moeten kiezen tussen naar Le Bourget gaan of naar Fairford wat zou dan jou keuze zijn ??
In Fairford ben ik nog niet geweest, in Le Bourget wel maar ik vermoed dat daar wel eens de A380 zal te bespeuren zijn dit jaar ? Maar ik moet dus een keuze maken
Hallo Fabke,
Eerst en vooral moet ik zeggen dat dit zeer knappe foto's zijn hoor !!
Als jij zou moeten kiezen tussen naar Le Bourget gaan of naar Fairford wat zou dan jou keuze zijn ??
In Fairford ben ik nog niet geweest, in Le Bourget wel maar ik vermoed dat daar wel eens de A380 zal te bespeuren zijn dit jaar ? Maar ik moet dus een keuze maken
Groetjes
Erwin
Fairford , Le Bourget is op fotografie-gebied niks waard , alles staat er letterlijk op elkaar 'geplakt' , je kan daar geen enkel deftige foto nemen van de static , altijd wel een vleugel van de één of andere vlieger in de weg , een reclamebord , ... , en ook voor de flying display heb je enorm veel geluk nodig , want je staat op een klein stukje gras en iedereen wil daar natuurlijk vooraan staan hè , wat die A380 betreft , eerst zien en dan geloven zou ik zeggen...als je echt moet kiezen , neem dan maar Fairford , véél beter op alle gebied en de ganse dag zie je ze vliegen , denk dat Le Bourget tegenwoordig slechts een 4-5 uur durende display heeft wegens geluidsbeprekingen en voor de echte vliegtuigfanaat niks speciaals meer tegenwoordig , bijna niks van de Russen , en iedere keer Amerikaanse F16-F18-C17-... misschien één pluspuntje , met je ticket heb je normaal ook toegang tot het museum dat dan wel weer de moeite is
Dankuwel Fabke voor de info, het zal dan dit jaar eens Fairford worden
Mag ik weten met welke organisator jij meerijdt? Misschien beter antwoorden met PM ! Ik ben wel heel het weekend naar zee, zeemeeuwen schieten
Moest ook een keuze maken, en heb voor Fairford gekozen , en geboekt. Wat de A380 betreft , is nog steeds met proefvluchten bezig . Weinig kans dat hij op Le Bourget te zien zal zijn...?????
Misschien zien we elkaar op de bus...in ieder geval veel fun..
[COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com
Dankuwel Fabke voor de info, het zal dan dit jaar eens Fairford worden
Mag ik weten met welke organisator jij meerijdt? Misschien beter antwoorden met PM ! Ik ben wel heel het weekend naar zee, zeemeeuwen schieten
Groeten
E.
Geen probleem , ik ga mee met de Firebirds http://www.firebirds.be en stap op in Doornik , een andere organisatie waarvan ik ook steeds tevreden ben is Lucien Wagner http://www.wagner.be.tf/
, beide gaan naar Fairford en prijs is tussen de 90-100€ , alles in
Comment