Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
jah ik zie je foto ook nu maar ... Begrijp niet goed dat hier niet meer reacties al op gekomen zijn.
Ongeacht het onderwerp, vind ik dit een heel mooi beeld, vooral door jouw typische kleurenpalet ( alhoewel het niet de kleur is die je plaat een "legasse" stempel geven, maar de tonaliteit .. Dus ook je Z/W beelden hebben datzelfde "iets" dat jouw foto's typeert.
En ja ... die jacht zal nooit ophouden zeker zolang er dik geld mee te verdienen is ...
jah ik zie je foto ook nu maar ... Begrijp niet goed dat hier niet meer reacties al op gekomen zijn.
Ongeacht het onderwerp, vind ik dit een heel mooi beeld, vooral door jouw typische kleurenpalet ( alhoewel het niet de kleur is die je plaat een "legasse" stempel geven, maar de tonaliteit .. Dus ook je Z/W beelden hebben datzelfde "iets" dat jouw foto's typeert.
En ja ... die jacht zal nooit ophouden zeker zolang er dik geld mee te verdienen is ...
kzou het nie beter kunnen zeggen. Knappe plaat, duidelijk van jou
Proficiat met je opmerkingszin en voor de kille sfeer die je hebt kunnen overbrengen. Zoiets is reportage die de kijker raakt in zijn meest kwetsbare plaatsen.
Bedankt aan iedereen voor deze commentaar !
Dit doet echt wel deugd, heb namelijk een lange tijd zitten zoeken wat me het beste past in de fotografie, reportage fotografie zint me wel.
Ik merk ook dat ik stillaan een eigen stijl aan het opbouwen ben, die de meesten aanstaat.
Comment