Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
tijdens Holiday on ice was onze Belgische trots in het kunstschaatsen ook aanwezig. 2 geweldige optredens tijdens deze show hebben een paar mooie beelden opgeleverd
Prima reeks maar je had wel geluk dat de spotverlichting sterk genoeg was en vooral zuiver wit.
Ik vind in exif info over tijd, diafragma en lens maar geen ISO vermelding en daarom dit extra vraagje: op welke ISO heb je kunnen werken?
Henri
(Volgens WiewExif is het diafragma ingesteld op f4,8 maar dat is een getal dat ik nog niet veel gezien heb (2,8 / 3,2 / 3,5 / 4,0 / 4,5 / 5,0 / 5,6 ...... Of is de camera ingesteld op halve stops, ipv 1/3 stop?)
Last edited by Black B@ndit; 29 maart 2005, 17:26.
(Volgens WiewExif is het diafragma ingesteld op f4,8 maar dat is een getal dat ik nog niet veel gezien heb (2,8 / 3,2 / 3,5 / 4,0 / 4,5 / 5,0 / 5,6 ...... Of is de camera ingesteld op halve stops, ipv 1/3 stop?)
een vraagje, zijn de hierboven vermelde diafragma stops 1/3 stops?
dus 2.8 en 3.2 dat zijn geen hele stops maar 1/3 ?
Prachtige foto's.
En inderdaad, een prachtig optreden van Kevin.
Ik was er ook.
Maar mijn foto's zijn niet te vergelijken met de deze.
Ik wilde zojuist een topic starten met mijn foto's maar durf bijna niet meer
Op welke rij zat je?
Ik zat op de 17e rij.
Heeft dat er iets mee te maken?
Maar ik blijf oefenen na twee weken cam kan ik nog niet veel zeggen hé?
om alle vragen weg te nemen
deze zijn gemaakt op 1/3 stop
Comment