Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
schoon ze! van 1 tot 3 met 1 als uitblinker!!! gaaf werk!
kon je er zomaar gaan spotten of was je incognito in vermomming als decor?
de tamron 28-300 is inderdaad een handig lenske voor rond zaventem, ff kunnen uitzoomen is vaak de boodschap, een wiel tegen je lens is niet altijd even interessant eh
[QUOTE=yowan-kenobi]schoon ze! van 1 tot 3 met 1 als uitblinker!!! gaaf werk!
kon je er zomaar gaan spotten of was je incognito in vermomming als decor?
QUOTE]
Bedankt , ik stond er samen met nog een 50-tal spotters , Florennes kan zéér druk zijn door de TLP oefeningen , dit zijn oefeningen die steeds een maand duren en waaraan iedere keer andere landen deelnemen , er zijn zo 6 TLP's per jaar maar slechts 5 ervan in Florennes. Deze TLP was wel een bijzondere door die Griekse F4's alsook Amerikaanse en Italiaanse F16's , als je er eens naartoe wilt kijk op mijn site bij spottingguides en daar staat een volledige uitleg over het spotten op Florennes , bij airshows vindt je de data van de TLP's , deze sessie waar ik naartoe ging loopt morgen af
Bedankt , ik stond er samen met nog een 50-tal spotters , Florennes kan zéér druk zijn door de TLP oefeningen , dit zijn oefeningen die steeds een maand duren en waaraan iedere keer andere landen deelnemen , er zijn zo 6 TLP's per jaar maar slechts 5 ervan in Florennes. Deze TLP was wel een bijzondere door die Griekse F4's alsook Amerikaanse en Italiaanse F16's , als je er eens naartoe wilt kijk op mijn site bij spottingguides en daar staat een volledige uitleg over het spotten op Florennes , bij airshows vindt je de data van de TLP's , deze sessie waar ik naartoe ging loopt morgen af
vreselijk bedankt voor de info! zal ik zeker eens gaan doen! Ben eigenlijk nog nooit naar Florennes geweest. Hoe lang zit je zo in de auto vanaf laat ons zeggen Brussel ofzo?
vreselijk bedankt voor de info! zal ik zeker eens gaan doen! Ben eigenlijk nog nooit naar Florennes geweest. Hoe lang zit je zo in de auto vanaf laat ons zeggen Brussel ofzo?
Graag gedaan , ik denk vanuit Brussel een klein uurtje? Van bij mij in Ronse is het 1u30 rijden maar ik ga niet via Brussel , wel via Mons-Charleroi-Philippeville en zo naar Florennes
Nogmaals bedankt allemaal voor jullie commentaar , ik post binnenkort wel nog een keer , enne , zo te zien ook één van de meeste replies en views gekregen op mijn post in dit forum onderdeel , thanks vrienden
Comment