Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigfoto's TLP Florennes 18 maart

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vliegtuigfoto's TLP Florennes 18 maart

Zeer strakke foto's!
    Groets, Gerhard
    Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Niks aan toe te voegen
      My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Inderdaad, niks aan toe te voegen, prachtig !!!!

Dirk
        Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

3 x super

Homepage= http://users.telenet.be/fotosynthese

Comment

Van de beste vliegtuig-foto's die ik hier al heb gezien, schitterend !

Comment

schoon ze! van 1 tot 3 met 1 als uitblinker!!! gaaf werk!

kon je er zomaar gaan spotten of was je incognito in vermomming als decor?

de tamron 28-300 is inderdaad een handig lenske voor rond zaventem, ff kunnen uitzoomen is vaak de boodschap, een wiel tegen je lens is niet altijd even interessant eh

Comment

[QUOTE=yowan-kenobi]schoon ze! van 1 tot 3 met 1 als uitblinker!!! gaaf werk!

kon je er zomaar gaan spotten of was je incognito in vermomming als decor?

QUOTE]

Bedankt , ik stond er samen met nog een 50-tal spotters , Florennes kan zéér druk zijn door de TLP oefeningen , dit zijn oefeningen die steeds een maand duren en waaraan iedere keer andere landen deelnemen , er zijn zo 6 TLP's per jaar maar slechts 5 ervan in Florennes. Deze TLP was wel een bijzondere door die Griekse F4's alsook Amerikaanse en Italiaanse F16's , als je er eens naartoe wilt kijk op mijn site bij spottingguides en daar staat een volledige uitleg over het spotten op Florennes , bij airshows vindt je de data van de TLP's , deze sessie waar ik naartoe ging loopt morgen af
                Groetjes, Fabrice
                www.fabke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fafafabe

Bedankt , ik stond er samen met nog een 50-tal spotters , Florennes kan zéér druk zijn door de TLP oefeningen , dit zijn oefeningen die steeds een maand duren en waaraan iedere keer andere landen deelnemen , er zijn zo 6 TLP's per jaar maar slechts 5 ervan in Florennes. Deze TLP was wel een bijzondere door die Griekse F4's alsook Amerikaanse en Italiaanse F16's , als je er eens naartoe wilt kijk op mijn site bij spottingguides en daar staat een volledige uitleg over het spotten op Florennes , bij airshows vindt je de data van de TLP's , deze sessie waar ik naartoe ging loopt morgen af
                  vreselijk bedankt voor de info! zal ik zeker eens gaan doen! Ben eigenlijk nog nooit naar Florennes geweest. Hoe lang zit je zo in de auto vanaf laat ons zeggen Brussel ofzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
                    vreselijk bedankt voor de info! zal ik zeker eens gaan doen! Ben eigenlijk nog nooit naar Florennes geweest. Hoe lang zit je zo in de auto vanaf laat ons zeggen Brussel ofzo?
                    Graag gedaan , ik denk vanuit Brussel een klein uurtje? Van bij mij in Ronse is het 1u30 rijden maar ik ga niet via Brussel , wel via Mons-Charleroi-Philippeville en zo naar Florennes
                    Groetjes, Fabrice
                    www.fabke.be

Comment

doe dat maar eens na super

Comment

Prachtige foto's vooral nr.1

Comment

Nogmaals bedankt allemaal voor jullie commentaar , ik post binnenkort wel nog een keer , enne , zo te zien ook één van de meeste replies en views gekregen op mijn post in dit forum onderdeel , thanks vrienden
                          Groetjes, Fabrice
                          www.fabke.be

Comment

Voor de mensen die nog meer willen van dit heb ik een complete gallery online gezet op http://gallery32056.fotopic.net/
                            Groetjes, Fabrice
                            www.fabke.be

Comment

Working...
                            X