Getrokken vanuit de Avroliner Avro RJ-100 op weg naar Zweden
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Power
Collapse
X
-
-
Re: Power
ja de tweede is nu de derde he
De tweede wou niet uploaden en gaf rood kruiske maar tis gefixed
En hoe het was, Veel Luxe, Kei vriendelijke mensen en voor de rest duur duur en koud koud (En laat u nooit afzuipen door taxidrivers ginder)Last edited by Gleeke; 29 januari 2005, 12:00.Canon EOS 400D -Grip - Sigma 10-20mm, Canon 70-200mm L F4 IS, Sigma 150mm f2.8 1:1 Macro, Tamron 18-250mm, kenko 1.4x DG, Tokina 80-400mm, speedlight 430EX
Comment
-
Re: Power
zeker de tweede, vooral de aarde mooi in combinatie met de motor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Re: Power
van die eerste snap ik echt het standpunt niet. hoezita??
ik heb toch mijn zweeds dan al kunnen onderhouden: kidde graviner=brandblusapparaat
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
Re: Power
De avroliner avro RJ75/80/100 heeft zijn vleugels boven aan het vliegtuig en per vleugel hangen er twee motoren op.Op deze foto zie je dus de onderkant van een vleugel met de (gelukkig) bijhorende motoren.
Verder op dit forum heeft iemand toevallig een foto van dit type vliegtuig (misschien wel van dat waar ik in gezeten heb want het is ook eentje van brussels airline)
Hier de link
Last edited by Gleeke; 29 januari 2005, 22:20.Canon EOS 400D -Grip - Sigma 10-20mm, Canon 70-200mm L F4 IS, Sigma 150mm f2.8 1:1 Macro, Tamron 18-250mm, kenko 1.4x DG, Tokina 80-400mm, speedlight 430EX
Comment
-
Comment