Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rijkevorsel Swingt: Vannstein

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Rijkevorsel Swingt: Vannstein

    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: Rijkevorsel Swingt: Vannstein

    Foto's met vuur zijn heel moeilijk om te belichten als je detail wil in het vuur. Hier is het dan ook volledig weg en voor mij mag deze foto en de band wel donkerder afgebeeld worden. Als ik het goed voor heb is Vannstein een covergroep van Rammstein en dus een metalband en die houden van the darkside. Het moment is wel erg goed gekozen en ook de compositie is top alsook de locatie. Mijn commentaar is niet slecht bedoeld en hopelijk interpreteer je het ook zo.

    Groetjes Johan

    Comment


    • #3
      Re: Rijkevorsel Swingt: Vannstein

      Als je bij deze belichting (en daarmee bedoel ik dus het licht op het podium) echt detail in het vuur wil zien, dan staat er alleen vuur op de foto, de rest is dan bijna zwart.
      Alleen als de vlammen bijna uitgedoofd zijn dan zie nog een "wolkje" vuur met detail.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Rijkevorsel Swingt: Vannstein

        Weet niet hoe lang die vlammen aanhouden maar denk dat je niet veel tijd hebt om het shot te maken
        voor mij wel een goed sfeerbeeld
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Rijkevorsel Swingt: Vannstein

          Als je bij deze belichting (en daarmee bedoel ik dus het licht op het podium) echt detail in het vuur wil zien, dan staat er alleen vuur op de foto, de rest is dan bijna zwart.
          Alleen als de vlammen bijna uitgedoofd zijn dan zie nog een "wolkje" vuur met detail.
          Daar geef ik je gelijk in, maar misschien was een foto met vuur en de contouren van de zanger wel beter. Ik ben geen Rammstein fan en zou eens moeten kijken op hun website wat daar de tendens is van echte concertfotografen.

          Groetjes Johan

          Comment


          • #6
            Re: Rijkevorsel Swingt: Vannstein

            Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
            Weet niet hoe lang die vlammen aanhouden maar denk dat je niet veel tijd hebt om het shot te maken
            voor mij wel een goed sfeerbeeld
            Ik had de 1Dx op 14 foto's per seconde staan (om mijn kansen wat te vergroten), en als ik de foto's bekijk dan zie ik dat de puls gas die er telkens "gelost" wordt ongeveer 5 foto's brandt vanaf dat de vlam vertrekt vanuit de brander tot dat het laatste beetje is opgebrand.
            Dat laatste beetje dat er nog brandt, daar zit wel detail in, maar het is niet spectaculair voor de foto (klein wolkje), helemaal in het begin zie je net boven de brander een blauw/gele vlam met detail, maar dan is het ook een klein vlammetje.
            Het was in ieder geval een hele uitdaging om deze Rammstein tribute band (Vannstein is niet zomaar een coverband, de hele show was tot in de details perfect opgezet) te fotograferen, het was een heel spectaculaire show, de moeite waard om te bekijken en te fotograferen.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: Rijkevorsel Swingt: Vannstein

              Dwz die vlam brandt 1/3"- als je niet weet dat die komt mag je 't vergeten
              Maar komt wellicht wel een aantal keren in de show
              Dus zeker goed gevangen
              mijn website : klik

              Comment

              Working...
              X