Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Black Metal Groep Wolvennest
Collapse
X
-
-
-
Re: Black Metal Groep Wolvennest
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtMoment ok - maar dat is het enige positieve
Compo vind ik niet goed - je moet rekening houden met achtergrond. (tweede man gitarist zonder gezicht)
Maar vooral - niet scherp
Peter
Dit is eigen aan Metal groep alles zwart en weinig licht; Hier verwacht ik wat raad
ik heb de iso moeten opdrijven dan nog zat ik met trage sluitertijd vandaar de geringe scherpte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtok eerste maal, gelijk een moeilijke de zaal was bijna donker (enkel rode lampen) op het podium slechts een lamp (blauw) aan de zijkant en een projectie.
Dit is eigen aan Metal groep alles zwart en weinig licht; Hier verwacht ik wat raad
ik heb de iso moeten opdrijven dan nog zat ik met trage sluitertijd vandaar de geringe scherpte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk berichtGeef dan even de exif en de hardware gegevens mee...
Comment
-
1/15" is te traag - en diafragma staat reeds vol open - dan zal iso nog hoger moeten hé - want flitsen is not done bij concert
Let wel dat bij F 1.4 je scherptediepte heel beperkt is - en als die zanger beweegt dan zal je er al rap naast zitten - je wil niet enkel het puntje van de neus scherphebben he - ik zal eerder naar F4 gaan
Maar ik kan me moeilijk inbeelden dat het gans de tijd zo donker is.
Normaal gezien is het licht bij concert een variabel gegeven met spots die aan en uit flikkeren.
Een burst kan helpen om het juiste moment qua licht en scherpte te vangen
Dus - wees voorbereid - anticipeer en grijp de momenten dat je wel wat licht hebt
En kijk goed - de gitarist bvb vangt op dit moment veel meer licht dan de zanger.
Veel oefenen, boterhammen eten en nederig blijven - dat is de boodschap
Peter
PS. welke techniek gebruik je om scherp te stellen - welke lichtmeetmethode gebruik jeLast edited by blauwzwart; 28 oktober 2019, 18:57.mijn website : klik
Comment
-
-
ik kan me je gedrevenheid wel voorstellen, maar met de jaren heb ik met scha en schande geleerd dat ik me moet neerleggen bij het feit dat iets niet mogelijk is en dan hou ik het voor gezien en geniet van de rest ( dat zou natuurlijk voor mij geen H M band zijn (;>) ). Je kan je zo uitgebreid uitrusten, zoveel ervaring opdoen, soms moet je aan jezelf toegeven : nie te doen man. Give it up . Er zijn nog zoveel andere dingen in het leven die de moeite waard zijn.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtik kan me je gedrevenheid wel voorstellen, maar met de jaren heb ik met scha en schande geleerd dat ik me moet neerleggen bij het feit dat iets niet mogelijk is en dan hou ik het voor gezien en geniet van de rest ( dat zou natuurlijk voor mij geen H M band zijn (;>) ). Je kan je zo uitgebreid uitrusten, zoveel ervaring opdoen, soms moet je aan jezelf toegeven : nie te doen man. Give it up . Er zijn nog zoveel andere dingen in het leven die de moeite waard zijn.
Comment
Comment