Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Compo lijkt mij aanvaardbaar maar de witbalans vind ik lelijk. De achtergrond is ook rommelig en druk maar dat had je niet in de hand. misschien eens omzetten in zwart wit?
Ik ken het probleem met zo spots corrigeren, je kan op de persoon de witbalans neutraal maken maar dan kan je vaak in de achtergrond een wat vuile kleurzweem krijgen. Je zou ze al los van elkaar kunnen aanpakken, maar dat doe je dan ook niet met elk beeld van een optreden...
Klopt hoor de witbalans is te geel - had ik ondertussen ook gezien op ander acherm. Ik plaats later een update.
Thx voor de comments
Peter
Gekleurde spots en witbalans......
Als er een kleur overheerst, dan zie je de omgeving (of bepaalde plaatsten/lichaamsdelen) in deze kleur.
Te geel zegt men, hoe zag het er echt uit?
je plaatste een update, en nu is de sfeer er uit vind ik.
Als het beeld zo geel is, dan probeer ik in lightroom bij de witbalans het geel wat minder te zetten.
Dat lukt niet altijd, maar meestal wel.
Bij je update lijkt het of je witbalans op auto gezet hebt in lightroom.
Comment