Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De slapende man is wel grappig.
Ik denk dat de "echte" huwelijksfotograaf deze wel buiten beeld heeft gehouden als storend element - alsook degene die zijn broodje aan het verorberen is achter ...
Het leven gaat verder hé
Peter
och, niet alleen wat donker, maar ook de kleurbalans is niet optimaal. Dit is street photography, wat betekent dat ik de situatie zag en weinig tijd had om te reageren. 70mm was op dat ogenblik het maximum dat ik op de body had. Ik durfde niet onder f/4 gaan omdat ik vreesde de slaper en de trouwgroep niet even scherp te hebben. 1/125 leek me voldoende gelet op de 70mm en het statische van de de belangrijke elementen in de scene (ik hoopte op wat bewegingsonscherpte in de rest). Dan volgde de "klik". De sensor had voldoende met iso100 en daar kon ik mee leven. Zo heb je het ganse verhaal.
Comment