Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een bezeten Frank in Vuur en Vlam
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Een bezeten Frank in Vuur en Vlam
Ik heb genoten van de Pixies, goed dat Frank is doorgegaan maar je blijft toch vergelijken.
Ik vind de uitdrukking, dus moment, goed gekozen maar een teveel aan hoogte waardoor Frank een beetje verloren lijkt in de ruimte.
Misschien is dat weer passend juist???
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtIk heb genoten van de Pixies, goed dat Frank is doorgegaan maar je blijft toch vergelijken.
Ik vind de uitdrukking, dus moment, goed gekozen maar een teveel aan hoogte waardoor Frank een beetje verloren lijkt in de ruimte.
Misschien is dat weer passend juist???
Ik moet inderdaad de een uitsnede nog een bekijken maar ik ben er nog niet uit hoe hij het sterkste wordt dit is het volledige beeld.
Ik heb de foto speciaal gemaakt voor het lichteffect net achter zijn hoofd dus die wil er wel op houden, alle tips zijn welkom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk berichtDit is Frank Vander Linden van De Mens. Maar de Pixies zijn ook fijn.
Ik moet inderdaad de een uitsnede nog een bekijken maar ik ben er nog niet uit hoe hij het sterkste wordt dit is het volledige beeld.
Ik heb de foto speciaal gemaakt voor het lichteffect net achter zijn hoofd dus die wil er wel op houden, alle tips zijn welkom.
Comment
-
Vet shot. Licht effect maakt het helemaal af
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met TapatalkA7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
-
-
Dat licht wou ik zo achter zijn hoofd maar die blik kreeg ik gratis bij.
Comment
Comment