Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
'Ik kan vliegen' zong Bart Peeters
Collapse
X
-
[Showcase] 'Ik kan vliegen' zong Bart Peeters
Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.beLabels: Geen
-
-
-
Re: 'Ik kan vliegen' zong Bart Peeters
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtTof beeld en spijtig dat er zoveel ruis inzit - heb je donkere delen opgelicht ?
Ipv matrixmeting had je beter spotmeting toegepast op het gezicht van Bart
PeterCanon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be
Comment
-
Het ophelderen van de donkere delen in je opname (een jpg ?) zorgt voor ruis in je beeld - dat kan je beter niet doen.
Bij het fotograferen moet je uw belichting instellen op spot in zulke omstandigheden
Jij hebt matrix toegepast.
Petermijn website : klik
Comment
-
Komt uit RAW beeld. Was met 2e toestel genomen met daarop breedhoek. Die staat altijd op meervlaksmeting. Had geen tijd om in te stellen. 't Was beeld nemen of niet, en dan is de keuze snel gemaakt. Ik heb ze opgehelderd om dat zo het beeld beter tot zijn recht komt. Zijn linkerhand (rechts op foto) was anders wel heel zwart.Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be
Comment
-
-
Ik vind de bewerking niet zo geslaagd, als er enkel een volg spot was is het toch niet erg dat er donkere delen zijn. Volgens mij gaat dat ook meer sfeer in het beeld zitten en de ruis zou ook minder duidelijk zijn.
Comment
Comment