Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Afgelopen zomer had ik de eer deel te mogen uitmaken van het foto team van Ultra Europe Festival in Split Kroatie!
Een beeldje hiervan! Het volledige album kan je vinden op http://www.festivalpictures.be
Heerlijk shot! Mega hoe je het vuurwerk nog door de lintjes ziet. Heb je dan samen moeten werken met Rudgr?
Het enige die me ietswat stoort is de ongelijke zijkante. Ik zou croppen aan de rechterkant tot aan de blauwe bol, maar dat is enkel mijn gedacht. De foto is goed qua contrast en kleuren! Top!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment