Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Niet slecht maar toch enkele tips :
Flitsen is eigenlijk een beetje "not done" op optredens/concert (is een ongeschreven wet )
Het flitslicht haalt de sfeer weg - en is ook storend voor artiesten & publiek - liet ik me vertellen
Zet je lichtmeting op spot - laat je iso omhoog gaan - en wacht op een moment met veel expressie/licht/rook ...
Gebruik het scherpstelpunt op de plaats waar je wil scherpstellen.
Succes
Peter
Bedankt voor de tips.
Ik dacht al dat flitsen "not done" is, maar heb het op't laatste toch geprobeerd ;-)
Er werd niet zo veel rook gebruikt, en deze foto's zijn ook minder goed gelukt, maar dat heeft meer te maken met de plaats waar ik stond als er rook kwam,
of hoe zij stonden.
Je hebt niet alles in de hand, maar met meer ervaring zal het wel beteren ;-)
Vind foto twee veel beter als foto 1 - meer sfeer en meer actie.
Misschien enkel de voetjes ontbreken
Peter
Ja, de voeten...
Ik heb er regelmatig aan gedacht, maar het podium stond hoger en de mensen zitten aan een gewone tafel.
Als ik hoger ging, dan stond ik altijd voor hun zicht, en ik wilde zo min mogelijk storen.
Vandaar de voeten die bij meerdere foto's ontbreken.
donderdag is er terug een muziekteras, dan kan ik terug oefenen :-)
Comment