uit de reeks van de jam sessie in café Revue.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
blues harp player
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: blues harp player
zonde van de XLR-kabel die voor het gezicht hangt anders was dit zonder meer een topper!þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
-
Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk berichtzonde van de XLR-kabel die voor het gezicht hangt anders was dit zonder meer een topper!
Comment
-
Goeie close up, mooie mimiek. Inderdaad edn beetje jammer van de kabel.
Verstuurd vanaf mijn SM-G357FZ met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk berichtJa ik heb daar op gevloekt, maar het is eigen aan de manier waarop de microfoon van de mondharmonica wordt vastgehouden, in profiel geeft dat wel leuke beelden, maar bij deze vond ik dat de expressie in combinatie met de achtergrond wel een sterk beeld opleverde.
Maar ik ben zeker blij dat je hem getoond hebt! zoals je zegt de expressie en de achtergrond maakt het zeer sterkþú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Comment
-
Is de ruis is dit beeld storend? Dit is genomen op ISO4000 wat voor een D700 toch al aan de hoge kant is.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk berichtIs de ruis is dit beeld storend? Dit is genomen op ISO4000 wat voor een D700 toch al aan de hoge kant is.þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Comment
-
Mooi moment door de expressie op zijn gezicht. Die kabel stoort wel maar is toch een onderdeel van het geheel. Al eens gezocht naar gelijkaardige foto''s van hem? Als hij dat altijd zo doet is het een deel van zijn podiumact en is dat zeker geen minpunt. Groetjes Johan
Comment
-
ruis is op dit formaat amper te zien. Kabel is wat het is. volgende keer vragen of hij niet unplugged wil spelenA7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
Comment