Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Watch him sing and play the strings of his guitar alone in the bright spotlights glow
Re: Watch him sing and play the strings of his guitar alone in the bright spotlights
technisch mooi beeld...
Kleuren zitten goed, scherpte is super, belichting is mooi (en ik vloek steeds op rood licht)
Maar het moment kan mij niet bekoren... Ik krijg het gevoel dat hij gewoon aan het soundchecken is...
Re: Watch him sing and play the strings of his guitar alone in the bright spotlights
ja klopt qua expressies. Net og eens door heel de show doorgebladerd en hij lacht wel geteld 3 keer maar telkens met slecht licht enzo. vond eens beetje dromerige melangolische blik als deze nog wel passen met een degelijke titel.
Mooie belichting en een goede compositie. De serieuze blik kan wel vind ik want niet iedere groep of muzikant staat te springen op het podium. Groetjes Johan
Comment