Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik had iets meer naar beneden gericht. bovenaan wat minder ruimte en wat meer gezicht van de fan.
Steak is natuurlijk niet de makkelijkste groep om te fotograferen en altijd zeer weinig licht, maar goed om te oefenen en om te gaan met de frustraties
Haha! Een typische Brent-uitdrukking! Ik kan beamen wat jonez zegt: hun lichtopstelling is altijd bijzonder lastig (weinig en snoeihard). Apparte kadrage, maar ik kan het wel smaken.
Ik volg jones wat betreft de cadrage. Dan hadden we misschien een stukje gitaar gezien dat wat meer verteld over de foto. Het moment is wel goed gekozen en de fan erbij maakt ook je foto sterker. Groetjes Johan
Ik vindt het een mooie foto , vooral door de expressie.
Ik volg men voorgangers hier met de cadrage, had graag de fan er helemaal op zien staan, maarja soms moet je rap zijn als concertfotograaf!
Povere cadrage, slecht belicht, geen showcaseniveau.
Bedankt voor de lovende woorden
Tegen je kritiek in, krijg ik met dit beeld toch mooie commentaren van andere (concert)fotografen.
Nuja, ik lig er niet van wakker
Mensen mogen van mij altijd hun mening geven, maar graag op een menselijke manier.
En als er zo'n harde woorden vallen, dan zie ik toch graag eens het werk van de criticaster, jammer genoeg doe je genoeg moeite om al uw werk te verstoppen.
Zegt dan ook genoeg vind ik !
Comment