Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Het is een festival dat mij op vlak van muziek niet aanspreekt, maar dit wekt toch wel wat nieuwsgierigheid om toch ooit eens een kijkje te gaan nemen.
Fotograferen op Tomorrowland is geen hel hoor. Ik was er van woensdag tem zondag nacht en heb iedere seconde genoten! Tomorrowland moet je zelf beleefd hebben eer je er over kan oordelen ;-)
Fotograferen op Tomorrowland is geen hel hoor. Ik was er van woensdag tem zondag nacht en heb iedere seconde genoten! Tomorrowland moet je zelf beleefd hebben eer je er over kan oordelen ;-)
Ik heb regelmatig eens gekeken op Jim en het is mijn muziek niet, maar ieder zijn ding.
de gustibus et coloribus...
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Wat heeft de muziek op zich te maken met deze foto? Dit is, voor zover ik weet, een foto-beoordelingssite en vind ik sommige commentaren totaal naast de kwestie. De foto kan me wel bekoren.
Comment