Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Denk dat je in een woonkamer wel erg beperkt bent in deze tak van fotografie
Toch goed gedaan
Peter
Met de 2 kleine halogeentjes die daar tegen het plafond schenen moest ik het doen, gelukkig was flitsen geen probleem. En een 12-24mm had ook welkom geweest maar die heb ik niet. Maar het was wel fun.
Re: Can't live in a livingroom (huiskamer concert)
Lieve schatten, Red Zebra is het groepje dat Can't live in een living room uitbracht, en dat heeft niets met Joy Division te maken. 't Is verdorie zelfs Belgisch!
Man, man, man, heel mijn jeugd overhoop.
Lieve schatten, Red Zebra is het groepje dat Can't live in een living room uitbracht, en dat heeft niets met Joy Division te maken. 't Is verdorie zelfs Belgisch!
Man, man, man, heel mijn jeugd overhoop.
Dat snap ik helemaal, maar 't heeft niets met Joy Division te maken.
De naam van het event: 'Can't live in a living room' heeft niets met de band te maken maar is een verwijzing naar de huiskamer, en de band de 'Dead Souls' is een Joy Division tribute band verwijzend naar het gelijknamige nummer van Joy Division.
Comment