Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben al enkele keren komen kijken maar ik weet het niet goed. Langs ene kant vind ik het moment super met die houding en die spot heeft die idd wel heel veel sfeer. De witballans die door slaat dat kennen we allemaal maar dat heb je wel mooi opgelost door de omzetting naar ZW. Waar ik over twijfel is de scherpte: ik weet dat er veel meer scherpte verwachten maar voor mij mag er bewegingsonscherpte door de beweging van de artiest zijn maar hier lijkt het mij meer autofocus-misser dan bewegingsonscherpte. Ik hou dan altijd de foto van Pennie Smith in het achterhoofd, die toch als beste rock pic allertijden is uitgeroepen in de UK.
Knappe foto vind ik.
De plaat toont duidelijk waarover het gaat: optreden, zang, straf, intens.
Die onscherpte benadrukt haar beweeglijkheid en het 'in het moment zijn'.
De diagonalen van arm en mic, de korrel, het licht, de silhouet...
Erg geslaagd vind ik dit!
Comment