Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Scabs @Hestival
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: The Scabs @Hestival
lijkt me niet echt scherp, 1/100 is meestal te weinigA7 f1.4 fuji F2 & F1.4
-
Er was scherpgesteld op Willy Willy zijn gezicht maar dat zat helemaal in de donker en is dus redelijk wat opgelicht en ontruisd, Met een 24-70mm op 70mm zou een 100ste normaal toch moeten volstaan.
Comment
-
Er is een verschil tussen bewegingsonscherpte door een bewogen toestel (en daar zou 1/100e sec op de voornoemde lens moeten volstaan) en bewegingsonscherpte door n bewegend onderwerp.
Ik probeer altijd 1/400e sec te halen om toch nog scherpe foto's te kunnen afdrukken.Last edited by johan de man; 26 augustus 2013, 12:09.Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk berichtEr is een verschil tussen bewegingsonscherpte door een bewogen toestel (en daar zou 1/100e sec op de voornoemde lens moeten volstaan) en bewegingsonscherpte door n bewegend onderwerp.
Ik probeer altijd 1/400e sec te halen om toch nog scherpe foto's te kunnen afdrukken.
1/200 kan ik nog aannemen maar 1/400 is wellicht wat overdreven (naar mijn ervaring).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk berichtOp welke ISO werk jij dan...
1/200 kan ik nog aannemen maar 1/400 is wellicht wat overdreven (naar mijn ervaring).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk berichtMet de 70-210 hou ik me ook meestal aan 1/200, met de 24-70 ga ik regelmatig naar 1/80 met de bedoeling om niet te statisch beeld te krijgen, vooral als ik de drummer in beeld neem.
Comment
Comment