Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
gwyllions @kamikaze Mechelen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: gwyllions @kamikaze Mechelen
Een gewone foto wordt nog geen rockfoto door 'm scheef te zetten...
-
Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk berichtEen gewone foto wordt nog geen rockfoto door 'm scheef te zetten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door epson777 Bekijk berichtIk volg concertfoto wel ergens. Ik zelf zou hem niet in showcase posten.
Daarnaast zijn bands altijd blij met foto's, zeker de kleinere bands
Comment
-
Dan zou ik toch wat croppen...
Even terzijde: toevallig ook fotograaf bij RMP?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk berichtDan zou ik toch wat croppen...
Even terzijde: toevallig ook fotograaf bij RMP?
Neen sinds kort voor Antwology.be
Comment
-
Deze foto heeft evenveel sfeer als een pas geschilderde deur en hoort hier inderdaad niet thuis. Muzikanten zijn trouwens om totaal andere redenen enthousiast over hun foto's dan fotografen. De meesten kennen geen bal van fotografie en ze kiezen daarom altijd foto's waar hun kop goed op staat, ook al trekt de foto vanuit kunstzinnig oogpunt op niks. Daar kan ik honderden voorbeelden van geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk berichtDeze foto heeft evenveel sfeer als een pas geschilderde deur en hoort hier inderdaad niet thuis. Muzikanten zijn trouwens om totaal andere redenen enthousiast over hun foto's dan fotografen. De meesten kennen geen bal van fotografie en ze kiezen daarom altijd foto's waar hun kop goed op staat, ook al trekt de foto vanuit kunstzinnig oogpunt op niks. Daar kan ik honderden voorbeelden van geven.Last edited by kawaracer; 6 juni 2013, 13:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk berichtU hebt blijkbaar wel wat ervaring en kennis, U mag altijd tips geven zodat ik in de toekomst anders en beter kan doen en spijtig dat ik hier dan nergens uw goeie voorbeeld kan vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk berichtIk wil u met plezier een cursus concertfotografie geven, maar uiteraard niet hier. De meeste, zoniet alle, van de tienduizenden concertfoto's die in mijn bestand zitten, zijn copyright-protected zodat ik ze hier niet kan plaatsen. Bekijk al eens goed de foto's van goede collega's hier, zoals Jaak en co, en u leert al heel wat. Eén tip toch: speel met het podiumlicht. Of bezoek de site van een paar van mijn collega-profs eens, zoals Alex Vanhee.
Comment
-
-
is idd geen hoogvlieger....
Comment
Comment