Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ultravox @ Trix
Collapse
X
-
Ultravox @ Trix
Labels: Geen
-
-
Re: Ultravox @ Trix
Als ik die foto's zie van jou(iso 1600) amai goed gedaan hoor,en scherp je zou voor minder overstappen naar Nikon.
Maar ik vond het een moeilijk concert om te fotograferen.Zeker met een Sony HX 20V.
Grts,
RobertPanasonic TZ 7 - FZ 35
Canon 450D 18-55 IS,55-250 IS,Canon 100-400 IS
-
Thx for the nice words...
Comment
-
Te eerste is er aan Midge niets hautains en ten tweede heb ik een gezonde afkeer van neusgatfoto's.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk berichtTe eerste is er aan Midge niets hautains en ten tweede heb ik een gezonde afkeer van neusgatfoto's.
Kon hem ook gevraagd hebben om te poseren voor mij, dan had ik de "neusgatfoto" vermeden. maar helaas... is concert dus valt moeilijk te manipuleren is eigen aan het segment......
Comment
-
Artiesten zelf hebben net zo'n hekel aan neusgatfoto's als ik, dus zijn ze quasi onverkoopbaar. Perfect te vermijden trouwens, als je wat verder opzij gaat staan e dus de hoek vergroot. Of op een harde koffer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk berichtArtiesten zelf hebben net zo'n hekel aan neusgatfoto's als ik, dus zijn ze quasi onverkoopbaar. Perfect te vermijden trouwens, als je wat verder opzij gaat staan e dus de hoek vergroot. Of op een harde koffer.
yeah right...
Comment
Comment