Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
merci voor't kijken ik had wel op wat feedback gehoopt.
FWIW, want 't is niet mijn specialiteit. Cadrage mocht iets naar beneden en 't is misschien ietwat onderbelicht. Focus mocht wat dieper ipv op de microbol. But hey, je moet 't maar doen...
door dat die spot de andere kant uitschijnt trekt het mijn aandacht wat van hem weg. Wel een leuk moment vast gelegd. Moet er toch nog aan wennen dat hij blond is ^^
Ik vind de spot(en vooral de richting) inderdaad een overbodig accesoire in deze en dit genre foto, heel storend. Hier moet je hebben puur van de emotie van de zanger, de houding vind ik wel mooi. De onderberlichting stoor me niet het past bij het genre en heeft iets baroks. Misschien eens omzetten in B/W!?
Comment