Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Meestal krijg je met zo'n foto bakken over je.....gitaarhals weg, micro pal in het gezicht...en toch wou ik dat ik hem zelf had gemaakt.
De micro mocht -om eerlijk te zijn- wel wat meer uit het gezicht.
mvg,
Kinglowie
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Thanks, normaal probeer ik frontmannen zoveel mogelijk te isoleren van statieven en dergelijke,
maar dit was zo'n typisch Dave Grohl-moment die de ziel uit z'n lijf brult in z'n micro, dat ik deze toch gekozen heb uit de reeks.
Uiteindelijk zie je z'n aangezicht en de emotie nog steeds ondanks de micro.
En een gitaar hoeft echt niet altijd volledig op een foto te staan in mijn opinie.
Soms kan dat het beeld zelf verzwakken.
Hier zou dan een stuk van het hoge podium bij op de foto staan.
Stond er zelf wat verder vanaf (in het publiek) en voor zover ik gezien heb stond die altijd zo dicht tegen zijn micro.
Al de andere keren was hij over heel het podium aan het lopen en denk ik dat je hem niet zo goed had kunnen fotograferen.
Persoonlijk vind ik dat de micro hier niet stoort omdat je aan zijn zangwijze kunt zien waarvoor die micro dient
(zoals hij zingt heeft hij die misschien zelfs niet altijd nodig).
Comment