Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Door de overvloed aan 'heerlijk' (not) blauw licht, noodgedwongen wat meer artistieke vrijheid gebruikt.
Ik vind deze foto (incl bewerking) persoonlijk wel iets hebben, delen jullie deze mening?
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Door de overvloed aan 'heerlijk' (not) blauw licht, noodgedwongen wat meer artistieke vrijheid gebruikt.
Ik vind deze foto (incl bewerking) persoonlijk wel iets hebben, delen jullie deze mening?
Helaas niet. Een mislukte foto proberen goed te praten door " Artistieke vrijheid "??
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Helaas niet. Een mislukte foto proberen goed te praten door " Artistieke vrijheid "??
Ik snap (en apprecieer) je reactie wel.
Maar op de een of andere manier spreekt deze foto me echt aan. Ok het is geen zoveelste gelikt plaatje van één of andere artiest, maar voor mij toont het wel de beleving en de dynamiek van een 'rock' concert.
Het gevoel komt bij mij in ieder geval wel over. Maar goed, ik ben wel bevooroordeeld, dus ik waardeer absoluut je comment.
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment