Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knappe foto, vele smaken het hier niet. Ik dus wel
Eos550,
Bedankt voor je reactie.
Gelukkig ziet niet iedereen graag hetzelfde.
Ik maak die foto's in eerste plaats voor mezelf en als ik die dan post op BD en er komen weinig reacties op dan zullen er idd niet veel die foto smaken hé, maar ik lig daar niet van wakker hoor.
Ik post hem op een forum omdat ik die wil delen met anderen en diegenen die willen reageren hebben de mogelijkheid hé.
idd man .. heel knap ben ook gek op HDR ... dus zoals voorganger beaamt velen smaken het niet maar ik duswel ..knap man...
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
Comment