Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Throwing Muses
Collapse
X
-
Throwing Muses
Labels: Geen
-
-
Re: Throwing Muses
Thanks
Comment
-
Mooi. Het trio ziet er uit alsof muziek maken voor hun geen plezier maar een must is, en
het enige dat ze kunnen, en dit vol overgave zullen doen, maar dan zonder de kapsones
van de gebruikelijke pretentie in dit wereldje. Nonchalant en no nonsens, fraai gekiekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtMooi. Het trio ziet er uit alsof muziek maken voor hun geen plezier maar een must is, en
het enige dat ze kunnen, en dit vol overgave zullen doen, maar dan zonder de kapsones
van de gebruikelijke pretentie in dit wereldje. Nonchalant en no nonsens, fraai gekiekt.. Was zo ongeveer het enige moment dat ik de mannen iet of wat serieus kon doen kijken, voor de rest was het een heel ontspannen leutige boel. Throwing muses maken al sinds de jaren tachtig muziek, en ik zie dat ze dit nog altijd even liefdevol en vol passie doen. Het blijft een icoon in de indiescene en zoals je zegt vooral zonder Kapsones.
Comment
-
super !
de kleurversie op je site kan ik ook zeker smaken ;-)Photography helps people to see
-Berenice Abbott-
BD1050BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk berichtsuper !
de kleurversie op je site kan ik ook zeker smaken ;-)
Comment
Comment