Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vanavond kwam in Classic Albums Machine Head van Deep Purple aan de beurt.......de nostalgie van vroeger kwam weer boven........en daarna toch maar eens kijken of er tussen mijn Deep Purple plaatjes van het voorbije Suikerrock toch nog iets leuks te vinden was.........
Dat is inderdaad pure nostalgie. Heb hem ook weten uitkomen begin jaren 70 ( machine head) was dan een snotneus van 16 met lang haar.Ik weet niet hoe ze waren op SR. maar ik heb ze een jaar of 4 geleden nog eens teruggezien in Roeselare en ze waren nog altijd . Trouwens de foto mag er ook zijn hoor
Dat is inderdaad pure nostalgie. Heb hem ook weten uitkomen begin jaren 70 ( machine head) was dan een snotneus van 16 met lang haar.Ik weet niet hoe ze waren op SR. maar ik heb ze een jaar of 4 geleden nog eens teruggezien in Roeselare en ze waren nog altijd . Trouwens de foto mag er ook zijn hoor
mvg Yves.
hehe ik was toen ook een snotneus met lang haar.
Maar het was toch hun Made in Japan dat ik wss het meest gedraaid heb in mijn leven.
Het optreden op SR vond ik eigenlijk niet zo goed.....ik stond er bij en keek er naar....net zoals vele anderen
Comment