Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
durbuy rock
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: durbuy rock
Echte "rockfoto" ... haar houding komt lekker krachtig over ... leuke compo ... complimentenZonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment
-
sterke plaat
zelf sta ik niet graag met mijn neus voor het podium .......maar bij het zien van dit plaatje zou ik best mijn mening eens herzien.....
ter vergelijking ik heb (zie fotobeoordeling) de bassiste van Midnattsol vanuit het publiek gefotografeerd......het plaatje van mij is totaal anders (vervormimg, achtergrond...).....maar dat van jou komt veel sterker en krachtiger over.
Comment
-
sluit mij aan bij al het positieve van mijn voorgangers: d.i. een prachtige & krachtige fotoThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
-
-
Schitterend
Comment
-
Prachtige rockplaat!!
(alleen staat het lettertype van je copyright echt niet bij de foto, past eerder op een communiekaart, maar storen is misschien net de bedoeling van copyright)
Comment
-
-
-
Lekkere plaat, heel dynamisch
Handtekening stoort enorm!
Comment
-
Gezien in het HOF. Luv it
Comment
-
Een absolute dijk van een plaat. Scherpte zit helemaal perfect goed. Op het juiste moment afgedrukt, of gebruik je hier een burst?
Enkel die vreselijke signatuur zou ik weghalen.
L.
Comment
Comment