Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gabriel Rios
Collapse
X
-
-
Re: Gabriel Rios
Een zeer mooie plaat, maar echt spijtig van dat bewogen handje vind ikCanon 5D Mark II - Lenzen : Canon 50mm F1.8 - Canon 85mm F1.8 - Canon 16/32 - F2.8 - canon 80/200 F2.8 IS
flickr account
-
Knappe plaat.
Het bewogen handje stoort mij niet.
Maar da's smaak denk ik.
Comment
-
Zeer netjes Ericwww.fotojoel.be
7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dlux Bekijk berichtEen zeer mooie plaat, maar echt spijtig van dat bewogen handje vind ikEric Van Aerschot BD0730BE
Comment
-
ik vind em ook mooi scherp en icm onscherpe hand heel goed,
dit komt de dynamiek ten bovenPhotography helps people to see
-Berenice Abbott-
BD1050BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dlux Bekijk berichtmaar echt spijtig van dat bewogen handje vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk berichtOorspronkelijk geplaatst door Dlux Bekijk berichtmaar echt spijtig van dat bewogen handje vind ik
Persoonlijk vind ik het handje ook niet storen, maar laat het aan de TS om bij te leren uit de diversiteit aan reacties.
'k Heb zelf de eer gehad om foto's te mogen nemen tijdens hun show in NTGent. Heb ze nog niet kunnen verwerken. Ik post er zeker eentje als er wat deftig tussen zit.Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quint'n Bekijk berichtlaat het aan de TS om bij te leren uit de diversiteit aan reacties.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk berichtVan nonsens heeft nog nooit iemand iets opgestoken. Wie niet ziet dat de beweging in de hand iets toevoegt aan deze foto, begrijpt geen snars van concertfotografie.
ik blijf erbij dat het MIJ stoort ... dat het anderen niet stoort is hun eigen recht ... Als mensen dat niet kunnen begrijpen hebben ze er geen verstand van dat smaken kunnen verschillen en zouden ze mss beter zwijgen...Canon 5D Mark II - Lenzen : Canon 50mm F1.8 - Canon 85mm F1.8 - Canon 16/32 - F2.8 - canon 80/200 F2.8 IS
flickr account
Comment
-
Ik vind Gabriel Rios een kwal en een tieneridool, maar deze foto vind ik wel dik ok.
Dat de hand beweegt, toont dat het om zanger bij een optreden gaat, en niet om een paspop.Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
In Gent zag ik toch ook voor 90% 30- tot 60-jarigen.
Had me ook meer verwacht aan gillende tienertjes. Zijn samenwerking met Jef Neve helpt hem daar wel wat vooruit denk ik.
Over z'n het kwal-zijn spreek ik me niet uit. Heb hem 1 keer voor de lens gehad voor een portretje na een show, en hij werkte vriendelijk mee.Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L
Comment
Comment