Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jónsi @ Pukkelpop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jónsi @ Pukkelpop

    canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

  • #2
    Re: Jónsi @ Pukkelpop

    Toen ik de titel van deze foto zag had ik zéér hoge verwachtingen, maar blijf helaas wat op mijn honger zitten

    Beetje een "gewone" foto van een super artiest...
    StijnDeGrauwe.be

    Comment


    • #3
      Re: Jónsi @ Pukkelpop

      Veel bewegen doet ie nu niet echt hé. En het was zo goed als het enige moment dat de achtergrond wat verlicht werd. De rest van de foto's zijn hoofdzakelijk met pikzwarte achtergrond.
      canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

      Comment


      • #4
        Re: Jónsi @ Pukkelpop

        Oorspronkelijk geplaatst door gothtim Bekijk bericht
        Veel bewegen doet ie nu niet echt hé. En het was zo goed als het enige moment dat de achtergrond wat verlicht werd. De rest van de foto's zijn hoofdzakelijk met pikzwarte achtergrond.
        wat zeg je daar ?

        Die projecties op de achtergrond waren daarom niet altijd even kleurrijk, maar zeker niet donker te noemen ! Ik was bij het optreden, en hij bewoog zeer veel! Bracht de show met enorm veel expressie en emotie (imo)

        ik had dus ook een iets indrukwekkendere foto verwacht ... maar ik zeg daarom ook niet dat ik het veel beter zou gekund hebben

        de foto is op zich wel ok, maar niets speciaal ...

        cheerz
        D
        Canon 5D Mark II - Lenzen : Canon 50mm F1.8 - Canon 85mm F1.8 - Canon 16/32 - F2.8 - canon 80/200 F2.8 IS
        flickr account

        Comment


        • #5
          Re: Jónsi @ Pukkelpop

          Ah, op die manier, ja, het was zo dat we aan de zijkanten van de frontstage moesten blijven staan, waardoor we de projectie nooit helemaal op foto kregen. Was eigenlijk wel jammer, want nu stonden we werkelijk op een hoopje te fotograferen
          canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

          Comment


          • #6
            Re: Jónsi @ Pukkelpop

            Oorspronkelijk geplaatst door gothtim Bekijk bericht
            Ah, op die manier, ja, het was zo dat we aan de zijkanten van de frontstage moesten blijven staan, waardoor we de projectie nooit helemaal op foto kregen. Was eigenlijk wel jammer, want nu stonden we werkelijk op een hoopje te fotograferen
            hehe... dat kan ik dan wel begrijpen, je vorige "excuus" vond ik maar zwak
            Canon 5D Mark II - Lenzen : Canon 50mm F1.8 - Canon 85mm F1.8 - Canon 16/32 - F2.8 - canon 80/200 F2.8 IS
            flickr account

            Comment


            • #7
              Re: Jónsi @ Pukkelpop

              Ik vind de foto best wel goed hoor.
              Oorspronkelijk geplaatst door Dlux Bekijk bericht
              Die projecties op de achtergrond waren daarom niet altijd even kleurrijk, maar zeker niet donker te noemen !
              Als ik uit m'n persoonlijke concert-shoot-ervaring mag spreken,... projecties op de achtergrond zijn van de vervelendste effecten die artiesten (steeds meer) beginnen te gebruiken.
              Ik begrijp dat het bijdraagt tot het "artsy" gehalte van sommige shows, maar echte sfeer creëer je daar niet echt mee vind ik, en het is ontzettend moeilijk om die sfeer vast te leggen. Hier is dit nog ferm goed gelukt.
              Grtz
              S.
              Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L

              Comment

              Working...
              X