Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Marillion @ Loreley
Collapse
X
-
-
-
Re: Marillion @ Loreley
Oorspronkelijk geplaatst door Sloef1740 Bekijk berichtdamn jaak! Verrrrrrry nice! Marillion wil ik al eeuwen gewoon eens zienmaar ik slaag er telkens in om ze te missen...
en deze keer was het gewoon een must omdat Gazpacho en Sylvan er aan voorafgingen....maar dat zal de meesten onder jullie wss niet doen watertanden....
Comment
-
Je hebt er al kunnen bekeren Jaak. Ik draai hier af en toe iets van Sylvan, Magenta, Mostly Autumn, Pink Floyd,...
Alleen is Duitsland zo ver hé! Net als in de Blues wordt België nogal over het hoofd gezien voor progrock concerten.
Knap shot, héél intens!Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
Comment
-
En dan denk ik: waarom doen ze voor de Jaak iedere keer een andere move? Is dit zo? Nee, jij bent er iedere keer op het juiste moment. Puik, zoals meestal Jaak
mvg,
Kinglouiede gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Comment
-
-
Heel mooi moment in beeld gebracht. Knappe pic, maar ik moet echt moeite doen om handtekening weg te denken. Jammer
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk berichtPrachtige foto ,ik wist trouwens niet dat die gasten nog optreden.Zit the fish daar nog bij ?
mvg Yves.
Fish is al tijdje vervangen door de al even charismatische zanger Steve Hogarth (zie foto)......
Comment
Comment