Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
mooie zwart/wit omzetting, jammer dat zijn hoofd niet volledig op de foto komt,
een beetje kan, maar er is vgls mij een te groot stuk
Volg wat het z/w betreft.
Het hoofd : raar, soms moet een hoofd er helemaal op, dan weer niet, soms moet de gitaar er helemaal op dan weer niet........
In dit geval vind het niet storen, integendeel!.
Dat snijden is geen probleem.
Mocht de kader net het hoofd raken of heel miniem doorsnijden, dan is het meestal niet zo goed. Je kan beter goed doorsnijden.
Dus hier stoort het niet. Ben wel niet zeker van de kader, maar dat is smaak.
Als jij het goed vindt, is het OK. Want het is jouw foto.
Ik zou de microfoon uit het gezicht houden. Maar ik kan mij voorstellen dat de plaats waar je staat niet altijd te kiezen is.
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Ik vind hem er wat 'loens' op kijken. Heb je er nog een fractie van seconde later of vroeger. Lijkt of hij net met de ogen knipperde.
Crop kan ik best smaken.
een heel mooie omzetting en compositie...... ik ben wel iets minder enthousiast als de meeste voorgangers omwille van de micro en omwille van het statische karakter.....maar dat laatste is mss ook omwille van het feit dat ik de artiest niet voldoende ken.......
een heel mooie omzetting en compositie...... ik ben wel iets minder enthousiast als de meeste voorgangers omwille van de micro en omwille van het statische karakter.....maar dat laatste is mss ook omwille van het feit dat ik de artiest niet voldoende ken.......
Jaak bedankt voor de reactie
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment