Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
......dankjewel voor jullie lovende woorden........en uiteraard ben ik zeer vereerd om in de HOF te staan met deze plaat.
de voorbije jaren heb ik een groot aantal artiesten voor mijn lens zien passeren.....
en telkens hoop ik de foto mijn leven te maken.......maar om dit te realiseren, moet alles meezitten........het licht, de juiste plaats en invalshoek, het juiste materiaal, een uniek moment, een fotogenieke pose, een dosis creativiteit en heel veel voorbereiding ....en wat geluk
met deze opname zat het allemaal lekker mee......en nu hopen dat me dit ooit nog eens gaat lukken..........
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Tja, dít kon niet missen.
Met zes nominaties dit jaar, mee aan de leiding. Proficiat.
Daarvoor allleen al zouden ze een pagina moeten reserveren..Proficiat Jaak met deze prachtige plaat.
Het is nog niet zo lang geleden dat je een mooie van "Kiss" has..
Deze is ook weer patat erop.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Dat wisten we allang dat ze dat kan.
Ondertussen weten we nu ook dat jij "wat afweet" van concertfotografie.
Kan jij toveren met die zwarte doos!
Grtz, RF
Bedankt voor je lovende woorden......ik bloos er van.....
Maar toch deze opmerking:
Het belangrijkste om een goede concertfoto te kunnen maken is nog steeds de energie die je er op voorhand moet insteken om er te kunnen staan.
Om die "Hofplaatjes" van de laatste tijd te kunnen maken heb ik als ''amateurfotograafke'' hemel en aarde moeten verzetten voor een accreditatie op een aantal belangrijke festivals.
Ik ben bijna evenveel bezig met deze zaak als met het fotografisch gedeelte.......en heb zelfs de indruk dat het steeds moeilijker wordt....het aanbod aan fotografen en webzines stijgt enorm ....
Momenteel ben ik bvb al enkele dagen in de weer voor een accredidatie voor Metal Female Voices.....en de kans is erg reeel dat het me dit jaar niet gaat lukken...verschillende personen aanspreken en je troeven op tafel leggen ..er zijn gewoon enorm veel aanvragen zodat ze hun eisen heel hoog stellen.....
Goede fotograaf of niet........het is de publiciteit die telt......
Eenmaal als het je toch gelukt is begint de tweede fase ......maar dat is weer ander verhaal....
Comment