Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kiss @ GMM 2010
Collapse
X
-
-
-
Re: Kiss @ GMM 2010
Ferme plaat. Heb je je wenkbrauwen en zo nog?Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
-
I feel the heat!
Niet evident, die vuur-shots! Knap!Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
Comment
-
-
Dankjewel.............
exact 2 jaar geleden kreeg een vurig Kiss plaatje ook een plaatske in de hof....
een uitdaging om het vorige week nog eens over te doen.........op dezelfde plaats, net achter de Kissarmy, verschanste ik me om op het juiste moment toe te slaan.......
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk berichtDankjewel.............
exact 2 jaar geleden kreeg een vurig Kiss plaatje ook een plaatske in de hof....
een uitdaging om het vorige week nog eens over te doen.........op dezelfde plaats, net achter de Kissarmy, verschanste ik me om op het juiste moment toe te slaan.......
Proficiat en ik had eerlijk gezegd ook een andere verwacht in de HOF..Last edited by Jacobs Pascal; 9 juli 2010, 07:25.
Comment
-
En wat een geweldig festival is graspop, 't was dit jaar de 10e keer dat ik naar 't festival ging. Mooie foto !! Heb je ook foto's getrokken van het vuurwerk? (had zelf m'n toestel in een kluisje liggen tijdens kiss)
Mooie foto, was zelf blij dat ik erg verweg stond want zonder vlammen was het er al warm genoeg.
gefeliciteerd met de hofvan stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.
Comment
Comment