Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Willie Nelson @ AB Brussel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Willie Nelson @ AB Brussel

    Levende legende... deze 77 jarige country "punk" artiest.

    Veel vuur kun je er niet meer van verwachten, maar toch blij hem eens aan het werk gezien te hebben!

    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

  • #2
    Re: Willie Nelson @ AB Brussel

    Wat zou ik deze graag in lekker vet zwart wit zien. En die figuur erachter mag van mij even van het podium af

    Mooie foto.
    If it doesn't kill you, it makes you stronger.

    Comment


    • #3
      Re: Willie Nelson @ AB Brussel

      U vraagt, wij draaien... ;-)

      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

      Comment


      • #4
        Re: Willie Nelson @ AB Brussel

        Ik vind em zo helemaal geweldig. Dit hoort gewoon bij de man en zijn muziek. Vind ik dan Top
        If it doesn't kill you, it makes you stronger.

        Comment


        • #5
          Re: Willie Nelson @ AB Brussel

          Vind de kleur mooi maar de z/w "heeft hét" echt.

          Comment


          • #6
            Re: Willie Nelson @ AB Brussel

            Knappe z/w omzetting met mooie contrasten en voldoende details. Blijkbaar is er wel één van de bandleden weggevallen tijdens de conversie . 't Levert in elk geval een betere plaat op.
            www.elwee.net

            Comment


            • #7
              Re: Willie Nelson @ AB Brussel

              mooi bewerkt. En het licht zit net nog hoog genoeg op zijn gezicht. Meestal niet gemakkelijk, die artiesten met zo'n stevige hoed op.
              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

              Comment

              Working...
              X