Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bobby...saluting the crowd !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Bobby...saluting the crowd !

    Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
    Toch wel hoor, maar hij is gewoon naar mijn mening te grauw.
    Ik zou hem net wat warmer gemaakt hebben.
    En de scherpte staat los van de calibratie ;-)
    Wat de scherpte betreft lijkt de hand me net ietsje scherper te zijn dan het gezicht.
    mee eens
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #17
      Re: Bobby...saluting the crowd !

      Oorspronkelijk geplaatst door Cartman Bekijk bericht
      wat een gelul allemaal
      Amai, flinke reactie.
      Maar blijkbaar toch niet zo'n gelul als je ziet dat de meeste er zo over denken.
      Je zit hier in Showcase... De bedoeling is dan dat je een foto een degelijke beoordeling geeft!
      De foto is gewoon niet scherp! Heb je al eens de moeite genomen om hem op 100% te bekijken? Neen, een gewone kijker doet dat ook niet, maar toch zien gewone kijkers zo al dat de foto niet helemaal scherp is.
      Tante Louise en nokel Francois zullen deze foto ongetwijfeld de max vinden, maar je zit hier op een forum waar mensen zitten die met fotografie bezig zijn...
      Wat het grauwe betreft, mja dat is smaak, maar scherpte heeft met smaak niets te maken.
      heb net even jouw foto's bekeken. Leuke platen, en stuk voor stuk netjes verscherpt, dus je zou dan toch wel het verschil moeten zien tss een scherpe en een net niet scherpe foto?
      StijnDeGrauwe.be

      Comment


      • #18
        Re: Bobby...saluting the crowd !

        Oorspronkelijk geplaatst door ISO3200 Bekijk bericht
        Bestudeer en leer alle regels van compositie die er zijn, etc, pas die dan aan according to the situation en vooral.. be creative!
        Enjoy !

        Maar bovenal: zorg dat je foto ontroert, of op een andere manier het hart of de ziel van de toeschouwer raakt. En... dat is hier niet het geval.

        Comment

        Working...
        X