Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Allez, ze vielen wel mee precies, de foto's.
Mooie: detail in het hoedje nog te zien, dichtgelopen achtergrond (weer weinig licht zeker?) en toch komt hij los uit de achtergrond.
Ik krijg hier weer geen exif gegevens te zien (dus ga ik op wat ik zie voort). Ligt wellicht aan de plugin hier op mijn pc.
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
het licht OP Garland viel wel goed mee voor wat ik tot nu toe gewend was van de optredens in CC Hasselt maar achter, links & rechts was het direct wat minder ja...
Omdat gij het zijt dan
Cameramodel: Canon EOS-1D Mark II
Focuslengte: 190 mm (70-200 2.8 IS)
Diafragma: f/2.8
Belichtingstijd: 0.0025 s (1/400)
ISO-equivalent: 800
Belichtingsverstoring: geen
Meetmethode: Puntmeting
Belichting: Diafragmaprioriteit (Semi-automatisch)
het licht OP Garland viel wel goed mee voor wat ik tot nu toe gewend was van de optredens in CC Hasselt maar achter, links & rechts was het direct wat minder ja...
Omdat gij het zijt dan
Cameramodel: Canon EOS-1D Mark II
Focuslengte: 190 mm (70-200 2.8 IS)
Diafragma: f/2.8
Belichtingstijd: 0.0025 s (1/400)
ISO-equivalent: 800
Belichtingsverstoring: geen
Meetmethode: Puntmeting
Belichting: Diafragmaprioriteit (Semi-automatisch)
Allez, merci hé
Dat viel dan inderdaad goed mee als ik die cijfers zie.
Mijnen Iexif hier terug op gang krijgen is wat anders...
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
Comment