Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sing a Song

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sing a Song

    Denk je dat ik niet op gevoel trek? JE hebt daar geen tijd voor, zeker niet op live optredens. Landschappen, gebouwen,... daar kan je nog wat passen (zeker in nabewerking). Mijn Canons hebben niet eens zo'n grid die je in beeld kan toveren zoals op een aantal Nikons... en mijn horizons staan recht omdat ik recht sta en niet vanwege de nabewerking.

    Wat ik maar wou zeggen is dat die wiskunde en geometrie een verklaring is (deels), niet dat je die bewust kunt toepassen. Mensen vallen niet om omdat hun evenwichtsorgaan (perfect) zijn werk doet. Maar toch hebben sommigen meer gevoel en zijn ze geweldig goed op een surfplank, een skateboard, een freestyle motorfiets. Zo hebben sommigen een fotografisch oog. Oefenen helpt, aanleg is een vereiste.

    Belangrijkste zinnetje was
    JE kan dat mathematisch bekijken, maar da's geen garantie.
    Leg me dus niks in de mond da'k niet geschreven of bedoeld heb.
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

    Comment


    • #17
      Re: Sing a Song

      Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
      Leg me dus niks in de mond da'k niet geschreven of bedoeld heb.
      Die begrijp ik niet helemaal, volgens mij leg ik je niks in de mond, integendeel.

      Ik had dit erbij geschreven: "Maar dat neemt niet weg dat ik je bijdrage snap en ook even op je meegeleverde link ga kijken. Dus je hebt voor mij een zinnige bijdrage geleverd. Thanks."

      Met andere woorden: ik ben heel content met je bijdrage.
      If it doesn't kill you, it makes you stronger.

      Comment


      • #18
        Re: Sing a Song

        Mmhhh... mijn post was ook maar vooral om duidelijk te stellen dat ik niet in kadertjes fotografeer. Ik probeer ook al eens iets uit, en ik loop de laatste tijd terug rond met een SLR (analoog dus) met zwartwit filmpje erin.
        En dat er over die compositie en lijnen veel geschreven wordt, komt alleen maar omdat belichting, korrel, scherpte,... wel in orde zijn uiteraard.
        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

        Comment


        • #19
          Re: Sing a Song

          Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
          Mmhhh... mijn post was ook maar vooral om duidelijk te stellen dat ik niet in kadertjes fotografeer. Ik probeer ook al eens iets uit, en ik loop de laatste tijd terug rond met een SLR (analoog dus) met zwartwit filmpje erin.
          Dan denk ik dat we het redelijk eens zijn !
          If it doesn't kill you, it makes you stronger.

          Comment

          Working...
          X