Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
deze heeft wel sfeer
het vuurwerk mocht iets minder fel zijn maar de zachte tinten van het museum op de achtergrond vind ik erg mooi.
Thx voor de comment Vonkske moest eens lachen met je Nick in combinatie met deze foto (niet slecht bedoeld)
Kon spijtig genoeg niet meer onderbelichten want anders was ik het detail onderaan kwijt.
Thx voor de comment Vonkske moest eens lachen met je Nick in combinatie met deze foto (niet slecht bedoeld)
Kon spijtig genoeg niet meer onderbelichten want anders was ik het detail onderaan kwijt.
mijn nick is maar een halve: er wordt al mee gelachen sinds schooltijd: 'laat er de vonken maar afvliegen dit jaar' of 'vonk bonkt alle jaren een jonk', maar dat laatste was al aan de unief of 'familie van Vonck? ' ( die van de Brabantse Omwenteling)
Comment