De mensen achter mij moeten ook gedacht hebben... wtf is die aan het doen. Heel de tijd op en neer door de knietjes om toch maar een spot achter het hoofd van de zanger te krijgen. Ik had gehoopt op een beter en scherper resultaat, maar dit is jammer genoeg de beste die uit die pogingen is voortgekomen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Arid in het depot
Collapse
X
-
Arid in het depot
De mensen achter mij moeten ook gedacht hebben... wtf is die aan het doen. Heel de tijd op en neer door de knietjes om toch maar een spot achter het hoofd van de zanger te krijgen. Ik had gehoopt op een beter en scherper resultaat, maar dit is jammer genoeg de beste die uit die pogingen is voortgekomenhttp://www.driesrengle.be - /portfolio - /huwelijksfotografie - Alles met een zwaar overpriced digitaal wegwerpkodakskeLabels: Geen
-
-
Re: Arid in het depot
mss. iets teveel spot idd., en ik durf ook al eens een knieval doen om een spot op de juiste plek te krijgen zelle. Dus als we samen ergens staan, gaat ge niet allen zijn met uw ope n neer gedoe....Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
volledig gelijk, had hem hier ook eigenlijk niet mogen posten want ben er zelf niet 100% tevreden van. Maar het is wel weer eens een foto die gestart is vanuit een bepaald idee waarnaar ik getracht heb dat te bereiken ipv een typische 'gelukstreffer'. Gelukstreffers post ik hier niet want daar kritiek op krijgen heeft toch geen zin...http://www.driesrengle.be - /portfolio - /huwelijksfotografie - Alles met een zwaar overpriced digitaal wegwerpkodakske
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dresse Bekijk berichtvolledig gelijk, had hem hier ook eigenlijk niet mogen posten want ben er zelf niet 100% tevreden van. Maar het is wel weer eens een foto die gestart is vanuit een bepaald idee waarnaar ik getracht heb dat te bereiken ipv een typische 'gelukstreffer'. Gelukstreffers post ik hier niet want daar kritiek op krijgen heeft toch geen zin...Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
Comment