Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik heb altijd al een hekel gehad aan die onbenullige zatte*****. Sorry hoor. En als onze linkse zelfverklaarde elite die gast aan hun boezem willen drukken : ga uw gang. Ik stel hogere eisen aan "idolen".
Da's er ook recht op. Maar allez. Ik vond Tjens Couter en TC Matic wel goed destijds. Arno solo heeft ook iets, maar niet voor te lang en te veel. En de laatste tijd doet hij even veel als de Pixies: teren op vroeger. Alleen bekoren de Pixies me ook meer.
De foto? Tja, da's Arno hé, ingekaderd. Niet echt veel op te merken verder.
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
Vind dit wel een goeie: mooie compo, micro niet in de weg en goede background.
Enkel met zijn uitdrukking heb ik het wat moeilijk: net of hij geconstipeerd staat te drukken.
Comment