Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
nice! lang geleden dat ik van Rios nog zo een knappe plaat heb gezien
hoedje af!
linker onderkant is misschien wat donker, maar tjah, je kan nu eenmaal niet met een reflectie scherm gaan fotograferen op een optreden éh 't zou geen zicht zijn
En gezien de schaarse verlichting (1/80 s - ISO 5000 - F 2.8) niet hard te verbeteren denk ik. TEnzij het moment zoeken waarop die arm wel meer licht krijgt. Maar da's allemaal gemakkelijker gezegd dan gedaan meestal (zeker als de lichtman niet mee wil).
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
En de lichtman werkte niet mee.
Heb echt lang moeten wachten op een moment als dit. 90% van het optreden was met enkel een fel blauwe lamp achter hem. Bijna heel het optreden door de zoeker van men camera gevolgd maar in totaal misschien maar 50 beelden geschoten. Achja... het kan niet altijd meezitten. Wel geweldig optreden...
in de eerste die ik gepost had had ik eigenlijk die hoek zelf wat donkerder gemaakt want vond die lichtvlek in de linker onderhoek die er kwam door de schaduw van die arm een tikkeltje afleiden van de foto. En om alle aandacht te brengen daar waar ik ze wou had ik die dus verdonkerd. Blij dat sommigen de origineel geposte foto toch mooier vinden, dan ben ik toch niet zoo fel de mist in gegaan met mijn weinige nabewerking
ik kende hem niet goed en had het er ook niet voor sinds zijn halleluia lied waar hij belachelijke gezichten trok maar het optreden was echt wel goed. En hij was best grappig...
Comment