Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hey...whatever, ik ben ruimdenkend. Zolang de homo's maar van mijn lijf blijven.
Maar serieus nu: je brengt ze wel mooi in beeld ook. Die nr. 12 van Ana Popovic heeft niet veel actie, maar wel een ontwapenende blik.
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
De 50D gaat zonder problemen tot iso 3200 in standaard iso-modes. Natuurlijk met meer ruis dan bij een 5D, maar goed belichten is de gouden tip... donkere foto's optrekken bij iso 3200 is een drama, maar liever wat ruis dan geen foto! ;-)
Ben trouwens wel nieuwsgierig over de kwaliteit van de 7D bij hoge iso's. Jammer dat die er nog niet was toen ik mijn 50D kocht.
Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
De 50D gaat zonder problemen tot iso 3200 in standaard iso-modes. Natuurlijk met meer ruis dan bij een 5D, maar goed belichten is de gouden tip... donkere foto's optrekken bij iso 3200 is een drama, maar liever wat ruis dan geen foto! ;-)
Ben trouwens wel nieuwsgierig over de kwaliteit van de 7D bij hoge iso's. Jammer dat die er nog niet was toen ik mijn 50D kocht.
Tja... om grosso modo ruisvrije foto's te hebben hou ik ISO 3200 aan voor de 5DII en ISO 1600 voor de 40D. Hogere ISO geeft soms ook (na bewerking) mooie ruisvrije beelden, maar de kans is kleiner. Ne schone ruis natuurlijk...
Maar bij deze foto zit je op ISO 1250 (die staat op mijn 40D soms ook op) in de safe zoen. Lekker scherp en zonder noemenswaardige ruis.
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
Got, hier stond ze op 't einde van een catwalk in de zaal, zal iets van 5 m geweest zijn denk ik... Tja, mijn 70-200 L is echt wel mijn lekkerste lens...
Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
Comment