Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Donderdag 04/02/2010 stelde Belle Perez haar nieuwe show "Latino Mundial " voor in Den Egger ( Scherpenheuvel ) Dit is één van de vele leuke plaatjes uit de reeks.
Wat me opvalt aan de serie foto's is de veelvuldige wisseling in ISO. Daarnaast de weinige ruis op de platen. Werk je meer met een vaste sluitertijd en pas je daar de ISO variabele op aan? Wat ikzelf niet de gemakkelijkst in te stellen variabele is overigens. Zeker niet tijdens het shooten van dit soort evenementen.
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
zelf gebruik ik het niet maar dat zou het kunnen verklaren?
Inderdaad automatische iso, op de D300 ingesteld tot 1600 op de D700 tot 6400.
Diafragma zo veel mogelijk op 2.8 en een sluitertijd aangepast aan de lichtomstandigheden.
Idd en kreeg ik de mijn maar zo haarscherp en ruisvrij .
dat moet met jou materiaal zeker mogelijk zijn ...je 5dmkII is voor mij een droomtoestel....
maar het belangrijkste is toch het inhoudelijke van de foto
idd technisch niets op aan te merken...
inhoudelijk kan ik er weinig over zeggen omdat ik geen voeling heb met deze zangeres...
maar het vastgelegde moment lijkt me erg typisch voor haar....voor de fans zeker en vast een mooie plaat
Comment