Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik vind dat je voor zo'n dingen wat dichter moet gaan om echt de sfeer mee te krijgen op de foto. Nu doen ze mij eigenlijk niets. Er is ook echt wel veel te veel ruimte bovenaan de foto's. De lichten mee op de foto zetten heeft hier niet echt veel zin denk ik, aangezien het toch om de mensen gaat, en nu zit je met een hele band die niets toont..
Je hebt een heel erg groot logo voor jezelf. Dit mag gerust kleiner..
Foto 1 vind ik jammer dat de kleur weg is.. De kleuren en lampen maken de sfeer!
foto 2 vind ik qua sfeer goed alleen de sluitertijd had voor mij kortergemogen. dan had de confetti er mooier uitgezien.
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
Comment