Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik begrijp wat je hebt geprobeerd te doen, maar ik denk dat je niet geslaagd bent in je opzet. De derde opname komt in de richting. De compositie is er, maar de sluitertijd is te langzaam. Met dit soort opnamen, blijft het zoeken
Nu maak je me eigenlijk wel benieuwd naar wat volgens jou dan mijn opzet zou zijn? Want eigenlijk is zowat alles van instellingen en positionering heel bewust gekozen. En ook wel een compromis beweging-belichting. Een hogere sluitertijd zou ook teveel van de actie bevroren hebben. En dat leek me bij deze erg dynamische choreografieën te 'onecht' voor het stuk.
(En jammer genoeg zie ik net dat de belangrijkste foto die ik erin wil, dat ik er daar een ander voor in de plaats heb gezet).
Volgens mij heb jij een wilde dans over instincten en passies, fotografisch willen vastleggen. Daarvoor gebruik je de middelen van compositie, kleur en beweging. Met de derde foto ben je naar mijn mening goed op weg. Ik zal je een PB zenden met mijn interpretatie.
Na een paar keer terug gekomen te zijn moet ik zeggen dat ik deze foto's echt wat vind hebben... beweging... dramatische composities... Niet alledaags, maar wel fraai!
Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
Comment