Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Int. vuurwerkfestival Duinbergen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Int. vuurwerkfestival Duinbergen
Kun je de exif info even doorgevenNIKON D80 + BATT GRIP TAMRON 11-18; NIKKOR 18-135; NIKKOR 50; SIGMA 70-200; NIKKOR 70-300; SB900; MANFROTTO
-
iso 100 - f11 - sluitertijd 2 sec. - alles op statief
Comment
-
Drie Mooie knap werk mag ik eens vragen hoeveel zijn er gelukt en hoeveel mislukt
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
-
Dat viet nog goed mee.
Je moet maar eens kijken op mijn site.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digitalclickx Bekijk berichtDat viet nog goed mee.
Je moet maar eens kijken op mijn site.
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
-
-
wat ik niet begrijp is dat mensen foto's maken van vuurwerk, in plaats van ten volle van het spektakel zelf te genieten.
ik bedoel, sommige onderwerpen zijn prachtig (zoals zonsondergangen) maar geniet ervan want puur fotografisch gezien leveren ze eerder saaie prentjes op.
Mijn idee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtwat ik niet begrijp is dat mensen foto's maken van vuurwerk, in plaats van ten volle van het spektakel zelf te genieten.
ik bedoel, sommige onderwerpen zijn prachtig (zoals zonsondergangen) maar geniet ervan want puur fotografisch gezien leveren ze eerder saaie prentjes op.
Mijn idee.
Sorry hoor Control-Z, maar 6-7 keer hetzelfde lezen op evenveel posts, dat is pas wat ik saai noem ....
Nr 1 is voor mij helemaal top !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtwat ik niet begrijp is dat mensen foto's maken van vuurwerk, in plaats van ten volle van het spektakel zelf te genieten.
Mijn idee.
Comment
-
:Oorspronkelijk geplaatst door Digitalclickx Bekijk berichtIk heb genoten hoor van het vuurwerk. Wou dit gewoon even proberen.So much to do, so little time !
http://franky289.fotopic.net/
Comment
Comment