Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
zo een imposant kader zou de fotos alleen maar eer aandoen als het dan ook killer platen zijn, en deze minimum A3 worden gedrukt
nu vind ik het zelf storen en vooral bij nr drie legt het nog meer de nadruk op arm die afgesneden is
nr 1 staat de zanger ongelukkig centraal
nr 2 is een plaat die evengoed kan genomen zijn van een artiest die in de backstage staat mee te kijken
je staat op dranouter met een frontstage pass veronderstel ik , dan is of was hier zeker en vast meer uit te halen
zo een imposant kader zou de fotos alleen maar eer aandoen als het dan ook killer platen zijn, en deze minimum A3 worden gedrukt
nu vind ik het zelf storen en vooral bij nr drie legt het nog meer de nadruk op arm die afgesneden is
nr 1 staat de zanger ongelukkig centraal
nr 2 is een plaat die evengoed kan genomen zijn van een artiest die in de backstage staat mee te kijken
je staat op dranouter met een frontstage pass veronderstel ik , dan is of was hier zeker en vast meer uit te halen
Ik heb geen frontstage of welke pas dan ook, zuiver hobby. Ik hou van afwijkende cadrage en kaders Voor de rest accepteer ik elke kritiek
Maar als je "nr2" kritiek zo zou zijn, wat dan nog ? Mag toch ook. Ik vond dat tongetje net leuk En hij staat wel degelijk op het podium naast Wigbert hoor
Nr1 : ongelukkig centraal ?! Hij kijkt naar boven en samen met de micro valt deze goed in de compositie volgens mij. Nee niet mee eens.
Hallo Marc..........ik moet mijn voorganger ergens bijtreden.............
De eerlijke mening van mijne voorganger vind ik altijd boeiend om te horen....hij is idd. strenger dan de gemiddelde poster hier....maar hij heeft me al dikwijls aan het nadenken gebracht ....................
Wie ben ik om de profs hier tegen te spreken
Ik kan grotendeels volgen hoor, maar ik volg niet altijd de regels, soms gewoon mijn gevoel. ik vind de overheersende achtergrond in dat kleurverloop net een meerwaarde die de nadruk legt op de zanger in een soort extase....
Ik ben ook geen fan van zware kaders.
Nr 1 is best wel goed, alleen zou ik hem anders gekadreerd hebben. Beetje meer naar links en vanboven een stukje eraf en hij zou veel sterker zijn.
Nr 2 is niet mijn ding en bij 3 inderdaad spijtig van de krappe cadrage (elleboog)
Marc, ik vind dat je hier 3 zeer knappe beelden neerzet, sprankelende kleuren, scherp waar ze dat moeten zijn en mooie compo's, alleen de eerste had ik persoonlijk wat meer links in beeld gezet, verder
Het mag geen excuus zijn, maar toch een wetenschap dat ik hier tussen het publiek sta en dus niet frontstage. Dat geeft toch altijd (hoe weinig publiek er soms ook stond) beperkingen in compo en storende elementen zoals micro's....
Ik zag een aantal mensen frontstage met maar ook zonder pas, dus ik ben gaan proberen daar ook te geraken maar dat lukte me niet
Iedereen bedankt voor de commentaren en ook voor de gemeende kritieken
Comment