Beter laat dan nooit... Natalia zoals ik ze zag op suikerrock.
't Is toch een ferme madam hé
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Natalia @ suikerrock
Collapse
X
-
-
Re: Natalia @ suikerrock
Knappe reeks, met voorkeur voor de 2de foto.
Met hopen schmink is 't idd een ferm madam, zonder echter 'n heel stuk minder
Even voor haar optreden ontving Natalia een gouden plaat en daar zag ze er zo uit: http://www.suikerrock.be/2009/upload...tNatalia_1.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk berichtEven voor haar optreden ontving Natalia een gouden plaat en daar zag ze er zo uit: http://www.suikerrock.be/2009/upload...tNatalia_1.jpgBD0910BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht't Is toch een ferme madam héOorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtMet schmik wel ja..Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk berichtMet hopen schmink is 't idd een ferm madam, zonder echter 'n heel stuk minder
Even voor haar optreden ontving Natalia een gouden plaat en daar zag ze er zo uit: http://www.suikerrock.be/2009/upload...tNatalia_1.jpgOorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk berichtIdd, ik was er ook bij Groooooot verschil hé. Maar ik denk dat ze net uit haar bed kwam. ("Goedemorgen allemaal", zei ze en 't was al 15h15) :-)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk berichtDe foto's staan BOVEN de eerste quote dat je citeerde...
Comment
-
De betekenis van "ferme madam" die ik gaf bij het openen van dit topic was zeer respectvol "ongelooflijk wat die op het podium allemaal presteert, zowel haar stem, haar zang als haar performance". Maar het staat iedereen uiteraard vrij hoe hij of zij de uitdrukking "ferme madam" wenst te interpreteren. Het was uiteraard niet de bedoeling om Natalia persoonlijk aan te vallen...
En ach, een beetje humor en een knipoog kan toch nooit kwaad? Er zijn al genoeg zure of verzuurde topics op BD.BD0910BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk berichtDe betekenis van "ferme madam" die ik gaf bij het openen van dit topic was zeer respectvol "ongelooflijk wat die op het podium allemaal presteert, zowel haar stem, haar zang als haar performance". Maar het staat iedereen uiteraard vrij hoe hij of zij de uitdrukking "ferme madam" wenst te interpreteren. Het was uiteraard niet de bedoeling om Natalia persoonlijk aan te vallen...
En ach, een beetje humor en een knipoog kan toch nooit kwaad? Er zijn al genoeg zure of verzuurde topics op BD.
de derde is de beste, geen storende elementen in de achtergrond
grtjs,
jeannot
Comment
-
Die 'ferm madam' van mij sloeg eveneens niet enkel op haar uiterlijk voor alle duidelijkheid.
ze speelt niet meteen m'n favo genre muziek, maar op suikerrock was ze wat mij betreft de beste act dit jaar. Dus ook in dat opzicht 'n ferm madam, die bovendien 't publiek zeer vlot meekrijgt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht.... maar op suikerrock was ze wat mij betreft de beste act dit jaar. Dus ook in dat opzicht 'n ferm madam, die bovendien 't publiek zeer vlot meekrijgt...
Maar de beste muziek heb ik echter gehoord aan het podium op de Veemarkt..........met Anton Walrave op kop........die man bezorgde mij kippenvel.........
on topic:
de tweede is voor mij duidelijk de beste.......toch had ik graag wat meer contrast gehad.
Comment
-
Comment